SAK ložiska - ložiska, ložisková tělesa, ložisková pouzdra

sak-loziska.cz

 

Hlavní menu

O naší firmě
Prodejna: 558 694 894
Kontakty
Aktuální sklad
Certifikáty
Sortiment ložisek
Koneční uživatelé ložisek
Obchodní firmy
ZKL v praxi
Aktuality
Speciální nabídka ZKL
Katalog ZKL ke stažení
E E T

Poslední články

Anketa

Partneři portálu












Náš tip

http://sak-loziska.cz/?skategorie=40

Výprodej ložisek za nízké ceny!

Kontakty

 Klub BK SAK LOŽISKA

 CS Bearings

 ZKL Group

 NSK

  Rychlé hledání

Na ostravském veletrhu Czech Raildays se představí novinky ložiskového koncernu ZKL

12. 6. 2014 - Firma SAK ložiska si dovoluje pozvat své zákazníky na Mezinárodní veletrh drážní a manipulační techniky Czech Raildays 2014. Ten se uskuteční ve dnech 17. - 19. června 2014 v areálu železniční stanice Ostrava hl. n. a představí se na něm mj. i brněnský ložiskový koncern ZKL s řadou novinek ze svého výrobního programu.

Na stánku B6, kde expozici firmy ZKL najdete, můžete shlédnout celou řadou exponátů, jež pokrývají nejnáročnější požadavky zákazníků ložiskového průmyslu. Mezi novinky v sortimentu ZKL patří především válečková ložiska s plastovou klecí, která jsou vhodná pro běžnou železniční dopravu a dosahují vysokých světových standardů. Toto provedení je odolnější proti mechanickému poškození při manipulaci a usnadňuje i montáž ložiska na čep dvojkolí.


Dalším zajímavým artiklem, se kterým se návštěvníci Czech Raildays seznámí, jsou těsněná válečková ložiska s náplní plastického maziva pro vlaky RegioPartner. Tato součástka se objeví na sedmi jednotkách v jihomoravském kraji již koncem letošního roku.

Jak konstatuje výkonný ředitel ZKL Výzkum a vývoj, Ing. Vladimír Zikmund v rozhovoru pro Parlamentní listy, ve srovnání s výrobou běžných ložisek je vývoj ložisek pro železnici velmi náročný proces: „Důležitá je analýza provozních podmínek, návrh makrogeometrie i kontrola pomocí metody konečných prvků. Pro kolejová ložiska navíc platí řada evropských norem, které stanovují technické požadavky, podmínky zkoušení i předpoklady pro maziva“.

V Ostravě předvede ZKL také kuželíkové ložiskové jednotky TBU, vyvinuté pro dvoupatrové elektrické jednotky Českých drah City Elephant s maximální provozní rychlostí vlaku 140 km/hod. Tato ložiska se u nás dříve vůbec nevyráběla. ZKL tak muselo zvládnout nejen konstrukci produktu, ale i technologický proces výroby. V průběhu zkoušek byla prokázána velmi vysoká životnost těchto ložisek. Nájezdová délka byla vyšší než 1 200 000 km, a to bez jakéhokoliv přemazávání či servisu. S pravidelným servisem, který je u kolejových vozidel běžný, se tak dá počítat s životností několika miliónů kilometrů. Mají labyrintové těsnění, trvalou náplň plastického maziva a nájezdovou životnost minimálně 1 000 000 km. Tato ložiska s novým labyrintovým těsněním byla úspěšně odzkoušena i pro rychlosti 200 km/h.

Vývoj a produkce ložisek právě pro kolejová vozidla patří v současné době v ZKL mezi prioritní směry rozvoje. Všechny produkty jsou výsledkem cenných zkušeností získaných přímo v praxi během provozu ložisek nebo na základě dlouhodobých zkoušek, na kterých koncern spolupracuje především s Výzkumným ústavem železničním.

Pozvánku firmy ZKL na ostravský veletrh Czech Raildays naleznete zde.


Zdroje:

Czech Raildays 2014

ZKL.cz

Parlamentní listy: ZKL představí na veletrhu Czech Raildays zajímavé novinky

Fotografie

Těsněná válečková ložiska pro vlaky na Czech Raildays 2014

Copyright © 2007-2010 ART OF PRODUCTION, Česká Republika. Veškerá práva vyhrazena.

HomepageArchiv článkůVyhledej článekZpráva z webu SAK-LOZISKA.CZRegistracePro registrované

Homepage
Archiv článků
Vyhledej článek
Zpráva z webu SAK-LOZISKA.CZ
Registrace