SAK ložiska - ložiska, ložisková tělesa, ložisková pouzdra

sak-loziska.cz

 

Hlavní menu

O naší firmě
Prodejna: 558 694 894
E-SHOP SAK LOŽISKA
Kontakty
Aktuální sklad
Certifikáty
Sortiment ložisek
Koneční uživatelé ložisek
Obchodní firmy
ZKL v praxi
Aktuality
Speciální nabídka ZKL
Katalog ZKL ke stažení
E E T

Poslední články

Anketa

Partneři portálu














Náš tip

http://sak-loziska.cz/?skategorie=40

Výprodej ložisek za nízké ceny!

Kontakty

 Klub BK SAK LOŽISKA

 ZKL Group

 NSK

  Rychlé hledání

Na ostravském veletrhu Czech Raildays se představí novinky ložiskového koncernu ZKL

12. 6. 2014 - Firma SAK ložiska si dovoluje pozvat své zákazníky na Mezinárodní veletrh drážní a manipulační techniky Czech Raildays 2014. Ten se uskuteční ve dnech 17. - 19. června 2014 v areálu železniční stanice Ostrava hl. n. a představí se na něm mj. i brněnský ložiskový koncern ZKL s řadou novinek ze svého výrobního programu.

Na stánku B6, kde expozici firmy ZKL najdete, můžete shlédnout celou řadou exponátů, jež pokrývají nejnáročnější požadavky zákazníků ložiskového průmyslu. Mezi novinky v sortimentu ZKL patří především válečková ložiska s plastovou klecí, která jsou vhodná pro běžnou železniční dopravu a dosahují vysokých světových standardů. Toto provedení je odolnější proti mechanickému poškození při manipulaci a usnadňuje i montáž ložiska na čep dvojkolí.


Dalším zajímavým artiklem, se kterým se návštěvníci Czech Raildays seznámí, jsou těsněná válečková ložiska s náplní plastického maziva pro vlaky RegioPartner. Tato součástka se objeví na sedmi jednotkách v jihomoravském kraji již koncem letošního roku.

Jak konstatuje výkonný ředitel ZKL Výzkum a vývoj, Ing. Vladimír Zikmund v rozhovoru pro Parlamentní listy, ve srovnání s výrobou běžných ložisek je vývoj ložisek pro železnici velmi náročný proces: „Důležitá je analýza provozních podmínek, návrh makrogeometrie i kontrola pomocí metody konečných prvků. Pro kolejová ložiska navíc platí řada evropských norem, které stanovují technické požadavky, podmínky zkoušení i předpoklady pro maziva“.

V Ostravě předvede ZKL také kuželíkové ložiskové jednotky TBU, vyvinuté pro dvoupatrové elektrické jednotky Českých drah City Elephant s maximální provozní rychlostí vlaku 140 km/hod. Tato ložiska se u nás dříve vůbec nevyráběla. ZKL tak muselo zvládnout nejen konstrukci produktu, ale i technologický proces výroby. V průběhu zkoušek byla prokázána velmi vysoká životnost těchto ložisek. Nájezdová délka byla vyšší než 1 200 000 km, a to bez jakéhokoliv přemazávání či servisu. S pravidelným servisem, který je u kolejových vozidel běžný, se tak dá počítat s životností několika miliónů kilometrů. Mají labyrintové těsnění, trvalou náplň plastického maziva a nájezdovou životnost minimálně 1 000 000 km. Tato ložiska s novým labyrintovým těsněním byla úspěšně odzkoušena i pro rychlosti 200 km/h.

Vývoj a produkce ložisek právě pro kolejová vozidla patří v současné době v ZKL mezi prioritní směry rozvoje. Všechny produkty jsou výsledkem cenných zkušeností získaných přímo v praxi během provozu ložisek nebo na základě dlouhodobých zkoušek, na kterých koncern spolupracuje především s Výzkumným ústavem železničním.

Pozvánku firmy ZKL na ostravský veletrh Czech Raildays naleznete zde.


Zdroje:

Czech Raildays 2014

ZKL.cz

Parlamentní listy: ZKL představí na veletrhu Czech Raildays zajímavé novinky

Fotografie

Těsněná válečková ložiska pro vlaky na Czech Raildays 2014

Copyright © 2007-2010 ART OF PRODUCTION, Česká Republika. Veškerá práva vyhrazena.

HomepageArchiv článkůVyhledej článekZpráva z webu SAK-LOZISKA.CZRegistracePro registrované

Homepage
Archiv článků
Vyhledej článek
Zpráva z webu SAK-LOZISKA.CZ
Registrace